3.1.2014

הצגה של הכירופרקטיקה ושל הקליניקה

שלום לכולכם, 
אני תמיד מדבר למטופלים שלי בטח בעברית, אנגלית או באופן טבעי צרפתית, אבל לא כותב בעברית, תבל, זו הסיבה שהיום אני מתחיל.
אני כירופרקט, עליתי לארץ לפני ארבע שנים, ואחרי שנה קשה של קליטה ואולפן רפואי, אני פתחתי את הקליניקה שלי, פה בארץ.
אני למדתי את כירופרקטיקה בבית ספר פרטי בצרפת שקוראים : Franco European Institute of chiropractic.
אחרי שש שנים של לימודי כירופרקטיקה (ועוד 3 ברפואה ולימודים אחרים), אני מקבל את התעודה של : Doctor of Chiropractic.
עבדתי אחרי התקופה ארוכה זו, כמה חודשים במרפאה פרטית ליד פריז, ואז החלטתי לעלות לארץ.

הצגה על כירופרקטיקה ועל הקליניקה
אני תמיד מסביר למטופלים ששאולים אותי : ״יש לי כאבי גב תחתון וכאבי ברך, אתה יכול לעזור לי?״, אני עונה להם שבטח שכירופרקטיקה יכולה לעזור אבל לא ככדור שמטפל בסימנים או סימפטומים, אלא כמו תרופה שמשפיעה על האיזון הכללי של הגוף.
כירופרקטיקה, מטפלת בוודאי בסימפטומים או כאבים ,וגם על הבעיה הראשונית שגרמה את התוצאות שגרמו את הכאבים.
בקליניקה שלי, הטיפול בכאבים של הגב תחתון כולל גם בדיקה של הצוואר, גפיים תחתונים,.... וכולי
ובמקרה של צורך, טיפול במקומות שצריכות מה שקוראים בנושא של המקצוע :
ADJUSTEMENT או התאמה בעברית.

בטיפולים שהמטופלים מקבלים בקליניקה, יש גם כמה חלקים :
1) הטיפול האינטגרטיבי שמקבלים בקליניקה
2) ההמלצות בארגונומיה שחשוב לדעת ולהבין כדי לחנך את הגוף ואת העמוע השידרה שלכם כדי להיות : מאוזנים
3) התרגילים שחשובים לעשות לשיקום של העמוד השידרה
4) ההמלצות לחיים של כל יום

לכל אחד יש או היו בעיותי גב (גב תחתון, צוואר תפוס, טנדיניטיס, נקעים,....) ,ולאלה שחושבים שאין להם, אז זה פשוט אומר שני דברים : או שהם הבן אדם המושלם או שהם כבר קבלו טיפול כירופרקטי ;)
לכל אחד יש גם עבר והיסטוריה, אף אחד לא יכול לגיד ״אף פעם בחיים שלי לא כאב לי הגב, הצוואר, לא היו לי אף פעם מיגרנות, נקעים, או טנדיניטיס (דלקת גידים) ...״
המורה של אנטומיה שלי שגם היה כירופרקט במקצועו, תמיד אמר לנו ״לדעת שאנחנו לא יודעים זה כבר לדעת משהו״ או במילים אחרים, לדעת שנחנו סובלים ושיש משהו לא בסדר בגוף או בחיים שלנו שמפריע, זה גם אומר כבר לדעת הרבה.
אנחנו חיים, עושים ספורט, יושבים הרבה זמן מול מחשב או טלויזיה או עובדים הרבה בעמידה, נופלים, לא יושנים כמו שצריך, לא עושים מתיחות אחרי פעילות גופנית,....
וכתוצאה מזה, אם הבעיות האלה מתחברים או אם פשוט, מחכים הרבה זמן בלי לטפל בזה, אז הם גורמים את הכאבים והחוסר איזון.

בטח יש נקודה מאוד חשובה שספיציפית למדינה היפה שלנו : יש לנו צבא מבריקה עם כמות של חיילים שסבלו או סובלים היום כתוצאה מזה ,כי אולי ,לא טיפלו את עצמם כמו שצריך בזמנו של השירות הצבאי.

 בסופו של דבר, הטיפול כירופרקטי הוא טיפול של המצב הכללי של הגוף ושל האיזון שלו, בסוף משפיע על כל הגוף שלנו, ואז גורם את הכאבים.
כירופרקטיקה תמיד אפקטיבית אבל ההתקדמות (מהירה או איטית) של הטיפול הולכת לפי היהסטוריה של המטופל, הגיל שלו, אם המטופל מסודר ומגיע לכל תור שאני נותן לו, אם הוא עושה או לא את התרגילים שאני ממליץ, אם הוא פשוט מחליף את כל מה הבחנתי בחיים שלו כבעיה שגורמת את החוסר איזון, ושחשוב לחסל מהחיים כדי לחיות ולהיות יותר טוב.

אני מסיים ואומר : כירופרקטיקה הוא טיפול על כל העורך של החיים שלנו, כי הוא משפיע על המצב כללי של הגוף, ובסוף על האיכות החיים שלנו.
זו גם הסיבה שההאנשים שמקבלים טיפול כירופרקטי ממשיכים לבוא גם כשהם לא סובלים : כדי לשפר את האיכות החחים שלהם, ולחזק את הגוף כדי למנוע מהכאבים עתידיים. 

לכל שאלה או פרטים נוספים, נא לפנות אליי :
- או בטלפון : 0527004215
- או במייל : doctor@aaron-chiropractic.com
- או על האתר שלי : www.aaron-chiropractic.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה